Translate

понедељак, 1. јун 2015.

K_ _ _ _ O_ _ _ _ _ _ _...


U  _ _ _ _ _   prošle  _ _ _ _ _ e    _ _ _   t _    zadnji    _ u _    v_ _ _ _ , zadnji   _ _ t   a da   _ i   i _ g_ _ _ _ _   onako kako te pamtim. Nije uop_ _ _   t _ _ _ _  da razumes prvu recenicu. Ponekad mi ovako izgleda bilo koji razgovor. Moras da naslucijes slova, reci, raspored reci u recenici da bi shvatio poentu. Takvi su ljudi, takav si ti. Znas, mili moj   _ _ _ _ _   nisam   _ _ _ _ _ _ _ _   da   _ _ š   b _ _ _    _ _ _ _ _o   _ _ _ _ e . Da li je to mozda prejak rec, ne znam ali znam da je tako. Imas    _ _ _ _ _ _ _o    o _ _ _ _    a da   _ _   _ u _ _e _    o _ _ _   t _ _ _ _.   _ o _ _ _ _   sam   _ _ _ _ _ _ _ _    k _ s_ _ _ _. I sta mi to sad vredi kad se _ _  _ _ _ _ _ _t _ _    _ _ _ _ u _ _ _ _ _ t. P _ _ _ _ _ _  j    _ _   t i _ i _ _ _ _    j _ _ _ _. Valjda. 


“ - Tajna poruka. Poruka koju svako moze da vidi ali niko ne zna sta znaci , osim ako nema kljuc. 
- Po cemu se to razlikuje od govora? 
- Od govora....? 
- Kad ljudi govore jedan drugom... nikad ne govore sta misle. Govore nesto drugo, od tebe se ocekuje da znas sta to znaci . Samo ja nikada ne uspem. Onda... u cemu je razlika?" 


Нема коментара:

Постави коментар