Translate

среда, 25. децембар 2013.

Kroz vreme..



A I zato zato što je očigledno. Pre svega nisam debil, da napominjem ili da objašnjavam... kad je on apsolutno sve već o tome rekao...Nastavila je da se svađa sa njim iako je stavila tačku...Bila je dodatno iznervirana zato što nije stao na njenu stranu. Iskulirala je. Opustila se, upalila cigaru i gledala kroz televizor. Nije bila u svom stanu pa je to otežavalo situaciju da bude svoja i da izbaci svu nervozu koju je u njen mirni svet uneo...
 Eto nema ga, a ja ga branim i time zakopah sebe samu. Nije važno kao i uvek dosledna sam , sledim svoje mišljenje i vrlo jasno, bez imalo ustezanja ga iznosim. Naravno... ne mora ono biti uvek tačno i jasno, ali mislila sam... mislila sam da bar on ume, da može.... u početku je baš obećavao.
 Izaziva me, dobro, nisam ni ja mutava, odgovaram, koristiću isto oružje.
 Razmišljala je o njemu i pitala se zašto se nije javio. U jednom momentu se osetila napadnutom, kao da su svi ti ljudi, kao da su se svi urotili protiv nje, bilo joj je krivo, poželela je da više nikada ne ode tamo...
 Kupatilo... para. Kada je napunjena vodom, ulje lavande, da opusti i zamiriše. Provukla je ruku kroz vodu, bila je previše topla, naježila joj se svaka dlačica na telu. Ogledalo je gledalo u ledja. Mala nežna leđa. Kad se nadvije nad kadom svaki pršljen se ocrtava lepo, melodično, a onda kad je ispravi nastane linija, udubljenje niz koje voda lepo klizi. Ramena... nisu uska, lepa su, dopadaju joj se sa strane ogledala. Mladež je tu a na samom završetku kičmenog stuba dva ulegnuća... zavodljivo. Izvijala ih je u jednu pa u drugu stranu, njihala se, pratila melodiju... Eurythmics... dopada joj se pesma.
Voda je dostigla odgovarajuću temperaturu. Potopila se, suva je ostala samo kosa... i lice je suvo. Utrljala je sapunicu u spužvu i izdigla jednu nogu. Laganim pokretima ruku je kružila po njoj... sećala se poljupca. Pesma je i dalje pevala...
Para je obgrila ogledalo, ona je obgrlila sebe... spustila je bradu na rame I nežno,  lagano dodirujući usnama...poljubila. Svoje rame u mutnom ogledalu.
Belo! Alarm... odzvanjaju reči u glavi... neće pasti, ne danas i... zadržala ga je. Kafu je skuvala brže nego ikada pre, pomislila je da sanja. Uštinula se ali je zabolelo pre nego je dodirnula kožu. Aha... tako znači, ovo se ne dešava. Drago mi je, ali žurim na posao. Belo! Beli veš. Bela košulja. Bela... bela...Crna mašna. Ešarpa, oko vrata, krajevi su izjednačeni, prebaci... jedan preko drugog... dobro, tako treba. Sad presaviješ jedan, još malo popusti, oko njega obmotaš drugi. Razvuci te delove... i drugu stranu isto tako. Eto je. Savršena mašna. Desno rame tašna, toplo je, neću nositi jaknu... cipele, da... naravno da nemaju štikle. Visoka sam. Sunčanice i... parfem danas... Lancome...
Dve cigarete, vidim... ostalo mi je vremena. Imam još dve cigarete do kraja isteka vremena kada ću krenuti i zakasniti naravno....
 

Нема коментара:

Постави коментар