Translate

петак, 13. децембар 2013.

Nedodirljivo...





Zamišljala ga je. Kakav bi on bio kad bi ga ona zamislila? Nije umela te misli da spoji ni sa jednim fizičkim izgledom. Glas mu je zamišljala... pomogli su joj interpunkcijski znaci...nije znala da objasni kako samo je znala da može da ga čuje. Širokih je shvatanja to je očigledno ali je neka ograničenost u njemu zakržljala.
Nedodirljiv je... trudi se da bude...  ali... ona ga je dotakla.Sa tim mislima je utonula u san.Ustala je, istuširala se i pohitala na posao. Čekanje...autobus uvek mora kasniti... jedna cigareta... cela, nekad je pušila samo do pola i autobus naiđe
 Nije se naljutio? Bila sam ubeđena da će mi nešto prebaciti, zar nije bio nabeđen?... Ceo svet je njegov!  I kako ja mogu odgovarati umesto njega?...hmmm dragi moj...kako da kažem, mislim gugl je odradio svoje ja sam samo copy- paste... Misli da se kao razumem u to ali kad bi znao da mi gugl u svemu pomaže... ne bih mu se dopala. Odakle ti ideja da mu se dopadaš sada?... draga si mu samo GLUPAČO !!! Vreme je da nešto napišem... kakvo vreme? Šta ja to pričam? Da li brojim? Merim vreme kad se nešto treba desiti? Ne, ja sve radim po osećajima. Neki pisac kaže... neka knjiga, koju sam skoro čitala... kaže: “ Tuđe mišljenje o meni ne može promeniti moje mišljenje o meni.” Tako je! Ja sam ja i ponasaću se u skladu sa osećajima i bojama... Danas je četvrtak... zeleno.. !!! Želim da budem u skladu sa današnjim danom... vesela...

Нема коментара:

Постави коментар