Translate

понедељак, 30. децембар 2013.

Igra...



Kada si imala zadnju puš pauzu? Evo krećem na pauzu. Zadnja je bila pre pola sata.Vrati se. Srećno ti bilo u obavljanju poslova..Neću. Vrati se :). Izdrži da ne zapališ dok ti se ponovo ne javim možeš li to? Volim cigare. Ne sumnjam. To cu možda sutra probbati. Sutra ti to neću ponuditi sačekaj, ne boj se, neću dugo.. Onda još bolje ;)Dakle? Igraćeš moje igre? ili odustaješ?

Kako on voli da... Da postavlja pravila a ne zna... ne može ni slutti da, da ja mogu prihvatiti njegovu igru, mogu se igrati ali po mojim pravilima.
Nikad ne odustajemJaviću ti se kada se vratim, pa ćemo videti.. Ali uz kršenje po kojih pravila :) Ok, lep provod.

Otišao je, a ona je ostala zbunjena i sluđena... izgubljena i nađena u isto vreme. Cigareta je bila između kažiprsta i prsta do njega. Ovlaš usnama je obuhvatila, kresnula upaljač i zvučno povukla prvi dim cigarete. Možeš ti dečko biti, zabavan i luckast do prekosutra ali meni nećeš određivati pravila... Nikada mi ne govori nemoj to da radiš jer... veruj mi uradiću samo zato što si rekao nemoj, ne namerno, ne sa tim ciljem, prirodno skroz,potreba koju ne mogu da savladam.. izvini, nije ništa lično.
Svo vreme je razmišljala o njegovim pitanjima i shvatila je da mnogo više može saznati iz pitanja koje postavlja nego iz odgovora. Odlepila je za njim, za manipulatorom. Pitala se koliko je očigledno da je poražena, da je pobedio bez poštene borbe. Da li je zaista tako lak plen? Toliko naivna? Ma ne, samo mi se čini...
Ve' si se vratio? Da. Dakle, da li si se strpila? Stripila sam se.. Krenula si na pauzu? Ne. Nisam pu[ila od kad si oti[ao, sada je kasno, mogu i ovde da zapalim.

Dobro, slagala sam ga, pa šta. On to nikada neće saznati. Ne može, osim ako mu ja ne kažem, a zašto bih mu rekla. Dakle, zamislićemo da ja uopšte nisam išla na puš pauzu od kad je on otišao da završava svoje obaveze i nisam za to vreme ispušila tri cigarete, nisam ni slučajno.
 Da, želim da je vidim što pre. Nedostaje mi...
Da, mislim zbog toga. Ona nema telefon? Ili mail? Ona ima obaveza a ti bleiš ceo dan??? Zato ti nedostaje? I posle toga ono što ti je preko potrebno. Hoćeš da ti potvrdim ono što želiš da čuješ od mene. Nema problema isfrustrirani nesrećni čoveče, ja hoću da ti pomognem, mnogo si mi drag, želim da se lepo osećaš dok se kuckaš sa mnom jer... ja zaista imam lepo mišljenje o tebi.
Dobro rekla si da ti postavljaš granice u svojim igrama? Sebi ne drugima ali ne namerno.. A ti postavljaš i pravila?Ne namernoTako se desi. A sada, kada ja postavljam pravila, da li ti i dalje postavljaš granice? Da. Jesi stavila kafu? Jesam. Zapalila ili čekaš kafu? Da.
Pravila postavlja uvek onaj ko manje voli. Nema pravila sa tobom. Ona ne postoje, ceo život, zajednički stvarni život je igra, igra u kojoj neko mora pobediti. Ali ja sa tobom ne želim da se igram ja želim da budem igra, da budem ples...

Нема коментара:

Постави коментар